استایل مردانه با کت چرم

در مجله چرم / مد و پوشاک

6 ایده استایل مردانه با کت چرم؛ این لباس ها را با کت چرم نپوشید

کت چرم یکی از زیباترین آیتم‌های استایل است که هیچوقت از چرخه مد خارج نمی‌شود. آقایان می‌توانند یک استایل مردانه با کت چرم برای فصل پاییز و زمستان خود داشته باشند و جذاب‌تر از هر زمانی ظاهر شوند. البته استفاده از این آیتم، نیازمند پیروی از اصول خاصی است و شما باید سایر آیتم‌های استایل خود را به خوبی با آن ست کنید تا در نهایت، ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

استایل مردانه با کت چرم

ما در این مطلب، تصمیم داریم تمام نکات مربوط به استایل با کت چرم را به شما آموزش دهیم؛ پس اگر به این مدل کت علاقه دارید، تا انتها همراه ما باشید.

نکات استایل مردانه با کت چرم

استایل مردانه با کت چرم

کت چرم جزو لباس‌های همه کاره است که می‌توان آن را با انواع لباس‌های دیگر ست کرد. استایل با کاپشن چرم مردانه کار سختی نیست و با چند ترفند ساده و کاربردی، ظاهری بسیار مردانه و جذاب برای آقایان ایجاد می‌کند.

تمام آقایان در هر سنی و با انواع سبک استایل‌های رسمی و غیر رسمی می‌توانند از یک کت چرم مناسب استفاده کنند. در اینجا، به برخی از نکات مهم که باید در زمان استفاده از این آیتم مورد توجه قرار دهید، اشاره خواهیم کرد.

توجه مدل کت

استایل مردانه با کت چرم

کت و کاپشن‌های چرمی مردانه، در مدل‌ها و سبک‌های مختلفی تولید شده و به فروش می‌رسند. شما باید با توجه به سبک کلی استایل خود، کت مناسبی انتخاب کنید. برای مثال اگر طرفدار استایل‌های کلاسیک هستید، کت‌های چرم مردانه که ظاهر ساده‌‌تری دارند، برایتان انتخاب بهتری خواهند بود.

در مقابل، نوجوانانی که استایل‌های شلوغ‎‌تر را می‌پسندند هم می‌توانند یک کاپشن یا کت چرم با جزییات بیشتر و شلوغ‌تر را انتخاب کنند.

توجه به رنگ کت

استایل مردانه با کت چرم

کت‌های چرمی در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و شما می‌توانید انواع استایل با کت چرم مشکی، قهوه‌ای، عسلی و... را داشته باشید. البته باید در انتخاب رنگ این کت، به آیتم‌های دیگری که در کمدتان وجود دارد هم توجه کنید.

تناسب داشتن رنگ‌ها در استایل از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید هر لباسی با هر رنگی که دم دستتان آمد را با کت چرم خود بپوشید.

توجه به مناسبت‌ها

استایل مردانه با کت چرم

در استایل مردانه با کت چرم، باید به این هم توجه کنید که قرار است کت خود را در چه مناسبتی بپوشید. برای مثال اگر قرار است با این استایل چرمی در محل کار ظاهر شوید، باید حتما یک کت کلاسیک با رنگ‌های خنثی بپوشید تا حالتی رسمی‌تر داشته باشد.

در کل استفاده از کت و کاپشن‌های چرم، برای تمام مناسبت‌ها و مکان‌ها امکان‌پذیر است؛ فقط باید مدل لباس‌هایتان را به درستی انتخاب کنید.

6 ایده استایل با کت چرم برای آقایان

استایل مردانه با کت چرم

همانطور که گفتیم، ست کردن کت چرم با آیتم‌های دیگر، کار سختی نیست. در اینجا چند ایده جذاب برای استایل مردانه با کت چرم به شما آموزش می‌دهیم.

  1. استفاده از یک کت چرم قهوه‌ای یا مشکی مردانه با پیراهن سفید، کراوات تک رنگ در طیف رنگی مشکی، قهوه ای یا کرمی و شلوار مردانه پارچه‌ای یا فوتر مشکی یا قهوه‌ای (همرنگ با کت)
  2. استفاده از کت چرم همراه با هودی
  3. پوشیدن یک دورس تک رنگ همراه با کت چرم (رعایت تناسب رنگ‌ها فراموش نشود)
  4. پوشیدن کت چرم همراه با تیشرت و شلوارهای جین
  5. استفاده از کاپشن چرم با یقه خز برای استایل های زمستانه همراه با شلوار جین و نیم بوت همرنگ کاپشن
  6. استفاده از لباس های یقه اسکی زیر کت چرم و ساخت یک استایل پاییزی جذاب

اصول استایل با کت چرم قهوه ای مردانه

استایل مردانه با کت چرم

کت قهوه‌ای چرم، یک آیتم بیسیک در کمد شما به شمار می‌رود که به‌راحتی می‌توانید آن را با انواع تیشرت، هودی، پیراهن و... بپوشید. اما توجه کنید که استایل با کت چرم قهوه ای، بیشتر مناسب آن دسته از آقایان است که سبک استایل کلاسیک را می پسندند.

بهتر است کت چرم قهوه‌ای رنگ خود را با یک کیف چرمی، کمربند و کفش چرم همرنگ آن ست کنید. این جذاب‌ترین استایلی است که می‌توانید با کت خود داشته باشید.

اصول استایل با کت چرم مشکی

استایل مردانه با کت چرم

داشتن یک چرم مشکی در کمد تمام آقایان الزامی است. این کت با تمام لباس‌های شما به خوبی ست می‌شود و می‌توانید چندین استایل مختلف با آن داشته باشید. برای مثال استایل‌های رسمی، کلاسیک، اسپرت و... با استفاده از فقط یک کت مشکی امکان پذیر خواهد بود.

کت چرم مشکی در مدل‌های مختلفی تولید می شود و آقایان باید بسته به سن و سال و همچنین سبک استایل خود، یکی از آن‌ها را خریداری کنند.

با کت چرم چه کفشی بپوشیم؟

استایل مردانه با کت چرم

مهمترین سوالی که در خصوص استایل مردانه با کت چرم مطرح می‌شود، این است که با کت چرم چه کفشی بپوشیم؟ انتخاب نوع و مدل کفش، به سبک کلی شما استایل شما و همچنین مدل کت بستگی دارد. شما می‌توانید از یک ونس، کفش رسمی یا یک نیم بوت برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

برای مثال بهترین انتخاب برای استایل با کاپشن چرم مردانه در فصل زمستان، یک نیم بوت جذاب است اما در فصل پاییز، می توان از ونس هم استفاده کرد. اگر سبک استایل شما رسمی باشد، می‌توانید از کفش یا نیم بوت‌های رسمی هم کمک بگیرید.

نکته‌ای که اهمیت دارد این است که باید جنس کفش شما هم از چرم باشد. ست کردن یک کفش چرم با کتی از همین جنس، استایلتان را بسیار شیک و جذاب نشان می‌دهد و جلوه‌ای لاکچری به ظاهر شما خواهد داد. بهتر است رنگ کفش و کت با هم کاملا یکسان بوده یا دست کم از یک طیف باشد.

اکسسوری‌های مناسب استایل با کاپشن چرم

استایل مردانه با کت چرم

تمام آقایان خوش پوش و جذاب، برای تکمیل استایل خود به اکسسوری‌های مناسبی نیاز دارند. برای اینکه ظاهرتان کاملا بی نقص باشد، می‌توانید از اکسسوری‌های زیر هم در کنار استایلتان با کت یا کاپشن چرمی استفاده کنید:

  • دستکش چرمی همرنگ کت
  • شال گردن مشکی یا قهوه ای
  • کلاه تک رنگ (مدل کلاه به سبک استایل بستگی دارد)
  • کمربند چرم
  • کیف پول، کیف مدارک یا کیف دستی چرم
  • کوله پشتی چرم برای دانشجویان
  • دستبند چرمی
  • دستبند فلزی بزرگ همراه با گردنبند ست آن

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم نکاتی برای داشتن استایل مردانه با کت چرم به شما آموزش دهیم و شما را با اصول به کار بردن کت و کاپشن‌های چرمی در استایل آقایان آشنا کردیم. با رعایت نکات گفته شده می‌توانید با یک کت چرم، در هر شرایطی خوشتیپ به نظر برسید.

به‌عنوان نکته پایانی، باید به شما یادآوری کنیم که می‌توانید کفش و اکسسوری‌های مناسب برای ست کردن با کت چرمی خود را از بخش محصولات سایت ما پیدا کنید!